Ця політика застосовується винятково до наших послуг VPN, і її слід читати разом із загальною інформацією щодо опрацювання даних. Просимо прочитати Загальну політику конфіденційності, щоб отримати загальну інформацію про нас.
Ця політика не поширюється на дані служб, які можуть збирати різні продукти, як-от антивірусні програми, або на роботу файлів cookie на нашому вебсайті. Просимо прочитати Політику для користувачів щодо продуктів або Політику використання файлів cookie, щоб отримати цю інформацію.
Загалом кажучи, нам потрібні деякі персональні дані, щоб, зокрема, надавати вам наші продукти й послуги, оптимізувати та вдосконалювати наші продукти й послуги, надсилати вам адресні рекламні повідомлення, а також виконувати наші правові зобов’язання. Ми намагаємося мінімізувати збір будь-яких даних, ми агрегуємо або видаляємо їх якнайшвидше, і якщо це не потрібно, ми взагалі не збираємо їх. Ми розповімо, як опрацьовуємо дані, в наступних розділах. Але почнемо з того, що ми не збираємо.
Під персональними даними розуміють будь-яку інформацію, яка стосується ідентифікованої фізичної особи, або фізичної особи, яку можна ідентифікувати, та включає відомості, які ви надаєте нам під час використання наших послуг VPN.
Якщо казати більш конкретно, ми можемо збирати та обробляти персональні дані щодо вас у таких ситуаціях:
Якщо ви використовуєте нашу послугу VPN, ми збираємо мінімальний обсяг інформації, який потрібен для надання нашої послуги VPN та керування нею, а також для забезпечення її безпечності та ефективності. Це є дані, які ми збираємо для забезпечення роботи нашої інфраструктури VPN («Дані служб»):
Дані служб | З якою метою ми їх використовуємо |
---|---|
Часові мітки з’єднань | Щоб розраховувати пікові години навантаження для планування пропускної здатності мережі. Щоб керувати кількістю одночасних активних з’єднань і реагувати на зловживання. Щоб усувати несправності нашої служби.
Приклад. Ми використовуємо їх для виявлення раптових відключень декількох з’єднань і співвідносимо їх з іншими даними моніторингу для усунення проблем. |
Обсяг переданих даних Наприклад, 5 ГБ (завантажених або відправлених) |
Щоб планувати підвищення пропускної здатності мережі та удосконалення серверів.
Приклад. Ми можемо розгорнути додаткову пропускну здатність, щоби задовольнити попит та забезпечити високі швидкості для всіх користувачів. |
Ми зберігаємо дані служб сервера впродовж 35 днів, після чого вони видаляються на постійній основі — наприклад, дані, які було створено 3 січня 2020 р., видаляються 7 лютого 2020 р.
Щоби переконатися, що наші VPN-клієнти виконують свою роботу належним чином і без помилок, ми маємо знати, скільки в нас стається конкретних помилок. Ці дані стосуються взаємодії у програмі, вони не можуть використовуватися для того, щоби виявляти, з якою метою ви використовуєте послугу VPN.
Дані клієнта | З якою метою ми їх використовуємо |
---|---|
Події з’єднання
Події, як-от спроба встановити з’єднання, відключення, помилка з’єднання тощо. |
Для забезпечення високоякісної роботи та надання послуги VPN.
Приклад. Скільки невідомих користувачів стикаються з однаковою помилкою? |
Події програми
Події, як-от автопідключення, видалення тощо. |
Щоб планувати розробку продукту та збирання аналітичних даних.
Приклад. Скільки у нас користувачів? Чи користується популярністю нова функція в програмі-клієнті, яку ми запровадили? Чи видаляють користувачі програму після нашого найновішого випуску? |
Звіти щодо збоїв, які генерує та надсилає користувач
Ми можемо збирати дані, як-от адреса вашої електронної пошти, версія програми та внутрішні ідентифікаційні дані, що описані вище. |
Зверніть увагу, що, якщо ви надасте нам разом з указаною вище інформацією свої персональні дані, наприклад у спеціальному звіті щодо збою, який ви вирішите надіслати нам, ми можемо додати цю інформацію до даних служб і, можливо, зможемо зв’язати її з вами.
Приклад. Додаток виходить з ладу на певному пристрої. Ось як служба підтримки клієнтів може допомогти в усуненні проблем з конкретним пристроєм. |
Ми зберігаємо дані служб клієнта впродовж 2 років, після чого вони видаляються на постійній основі — наприклад, дані, які було створено 3 січня 2019 р., видаляються 3 січня 2021 р.
Коли ви створюєте обліковий запис у нашій системі (примітка: це необхідно для використання вами служби VPN), нам необхідно отримати певні відомості про вас. Такі персональні дані створюються та зберігаються для керування вашим обліковим записом:
Дані облікового запису | З якою метою ми їх використовуємо |
---|---|
Адреса ел. пошти | Щоби надсилати вам чеки про оплату, повідомлення та періодичні новини щодо продуктів |
Код активації | Щоб активувати вашу підписку |
Дата продовження підписки | Щоби ми знали дату, до якої ваш обліковий запис буде дійсним |
Дані облікового запису зберігаються протягом строку дії вашого продукту та ще протягом 2 років. Ви маєте можливість переглянути всі такі дані, увійшовши на наш Портал конфіденційності.
Ми користуємося послугами наших постачальників платіжних послуг під час обробки купівлі продуктів. Якщо ви переглянете будь-яке повідомлення електронної пошти або чек щодо вашої транзакції, ви зможете побачити, з ким із постачальників послуг ми співпрацюємо для обробки операцій у вибраній вами точці продажу (як-от наш сайт, магазин програм тощо). Список усіх постачальників платіжних послуг, послугами яких ми користуємося, можна знайти в нашій Загальній політиці конфіденційності. Скористайтеся сайтом відповідного постачальника платіжних послуг, щоб отримати докладнішу інформацію щодо його заходів захисту конфіденційності.
Наскільки можливо, ми використовуємо власні інструменти аналітики для аналізу подій програм з наших клієнтів VPN, щоби вивчити роботу наших служб або те, наскільки вони є стабільними чи успішними. Нижче наведено сторонні інструменти, які ми використовуємо, як ми це робимо та їхні політики конфіденційності:
Google Firebase Analytics для iOS та Android
Firebase допомагає нам зрозуміти, скільки людей взаємодіють із певними аспектами нашої служби. Попри те що Firebase зазвичай використовує Android Advertising ID або iOS Identifier for Advertisers, це не стосується нашої служби, бо ми натомість вирішили використовувати наші власні ідентифікатори знеособлення.
Оскільки цей інструмент не є обов’язковим для роботи служби, ви можете відмовитися від надання нам таких даних про продуктивність у налаштуваннях програми.
Google Fabric Crashlytics для iOS та Android
Цей інструмент Google допомагає нам покращувати стабільність програми, точно визначати ті елементи, які не працюють, та підвищувати якість надання вам послуг.
Як Firebase Analytics, так і Crashlytics підпадають під дію політик конфіденційності Google.
AppsFlyer Analytics для iOS та Android
AppsFlyer допомагає нам зрозуміти, наскільки ефективними є наші маркетингові кампанії – ми маємо змогу дізнатися, завдяки яким із них ви до нас потрапили. Дані, які збираються в межах цього інструменту, підпадають під дію політики конфіденційності AppsFlyer.
Ви можете відмовитися від використання AppsFlyer Analytics у налаштуваннях наших програм або виконавши інструкції, наведені в їхній політиці конфіденційності.
Центр програм для macOS
Використовується для звітування щодо збоїв. Цей інструмент належить корпорації Microsoft, і ви можете переглянути політику конфіденційності на її сайті.
Deprecated Analytics
Якщо ви все ще використовуєте старіші версії нашої служби, такий інструмент аналітики вбудовано в них:
Ми наполегливо рекомендуємо вам перейти на новіші версії.
Ми пропонуємо розширення браузера як доповнення до продукту для ПК. Це розширення керує лише встановленою програмою VPN. Це означає, що, окрім описаних нижче, жодні інші дані не збираються.
Нижче вказано дані, які ми обробляємо на клієнтській стороні розширення, якщо ви використовуєте розширення VPN для браузерів Chrome і Firefox.
Дані клієнта | З якою метою ми їх використовуємо |
---|---|
Події програми
Події, як-от оновлення, видалення та зміна версії браузера тощо. |
Щоб планувати розробку продукту та збирання аналітичних даних.
Приклад. Скільки у нас користувачів? Чи користується популярністю нова функція в програмі-клієнті, яку ми запровадили? Чи видаляють користувачі програму після нашого найновішого випуску? |
Ми зберігаємо дані служб клієнта впродовж 2 років, після чого вони видаляються на постійній основі — наприклад, дані, які було створено 3 січня 2019 р., видаляються 3 січня 2021 р.
Ми не збираємо жодних даних на серверній стороні розширення. Ніколи.