Версія 1.5 (редакція від 1 червня 2020 р.)

ПОЛІТИКА СКАСУВАННЯ ПІДПИСКИ Й ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА РІШЕННЯ AVAST, AVG, CCLEANER І HMA

Ми пропонуємо 30-денну гарантію повернення плати за підписку на певні рішення Avast, AVG, CCleaner (включно з Defraggler, Recuva та Speccy) і HMA, які кінцеві користувачі купують безпосередньо в нашому інтернет-магазині або через Google Play. Якщо ваша покупка відповідає критеріям і протягом 30 днів із дати покупки ви дотримуєтесь усіх інструкцій, зазначених у цій Політиці скасування підписки й повернення коштів, ми скасуємо вашу підписку та повернемо 100 % коштів, сплачених за чинний на момент придбання Термін підписки.

Ми також дозволимо вам скасувати підписку й зробити запит про повернення коштів (пропорційно чинній чи невикористаній частині Терміну підписки), якщо ми повідомимо вас про внесення змін у Ліцензійну угоду з кінцевим користувачем («EULA»), яку ми уклали з вами щодо підписки та/або Рішення, а ви висловите заперечення проти цих змін протягом 30 днів із дати повідомлення.

Якщо згідно з умовами підписки ви маєте внести плату або збір і ми не отримаємо платіж до 15-го дня після належної дати платежу, вважатиметься, що ви здали свою ліцензію на використання Рішення, і дія ліцензії припиниться негайно без подальших дій із вашого або нашого боку.

Запит на скасування та повернення коштів

Перед початком використання, будь ласка, ознайомтеся з усіма застереженнями та обмеженнями, описаними в цій Політиці скасування та повернення коштів. Якщо ви маєте право на скасування та повернення коштів за покупку та придбали підписку безпосередньо в нашому інтернет-магазині або на Google Play, дотримуйтеся наведених нижче вказівок:

Придбані у нас продукти та скасування підписки в разі повідомлення про внесення змін до Ліцензійної угоди з кінцевим користувачем. Щоб подати запит на скасування та повернення коштів щодо підписки, яку ви придбали в нашому інтернет-магазині, або припинити підписку через те, що ви заперечуєте проти змін, що вносяться до Ліцензійної угоди з кінцевим користувачем і про які ми сповістили вас, знайдіть електронний лист із підтвердженням або рахунок, який ми відправляли безпосередньо вам у зв’язку з вашою покупкою, оскільки в них зазначено, з якою компанією Avast вам потрібно зв’язатися (назва якої може відрізнятися від назви бренду Рішення). Також у них зазначено іншу інформацію, яку ви повинні надати нам, щоб подати запит на скасування підписки й повернення коштів. Потім натисніть посилання нижче та дотримуйтесь інструкцій на сторінці, на яку ви перейдете:

Продукти для споживачів, придбані в Avast

Бізнес-продукти, придбані в Avast

Бізнес-продукти, придбані в AVG

Продукти для споживачів, придбані в AVG

Усі бізнес-продукти та продукти для споживачів, придбані в CCleaner (включно з Defraggler, Recuva та Speccy)

Усі бізнес-продукти та споживчі товари, придбані в HMA

Продукти, придбані на Google Play Щоб подати запит на скасування та повернення коштів за підписку та/або Рішення, придбане в магазині додатків Google Play, ви повинні надати нам адресу електронної пошти, яку ви використовували в Google Play, щоб придбати підписку та/або Рішення, та ідентифікатор транзакції покупки. Ідентифікатор транзакції можна знайти в такий спосіб: (i) знайти електронний лист, надісланий на ваш обліковий запис Google Play, щоб підтвердити покупку; або (ii) увійти на портал Google Payments за адресою http://payments.google.com за допомогою облікового запису Google Play, який ви використовували для покупки, а потім знайти конкретну транзакцію в розділі «Підписки та послуги». Коли ви матимете адресу електронної пошти, зазначену у вашому обліковому записі Google Play, і ідентифікатор транзакції, натисніть тут, щоб подати запит на повернення коштів в Avastтут — в AVGтут — у CCleanerтут — в HMA, і дотримуйтесь інструкцій на сторінці, на яку ви перейдете.

Застереження та обмеження

Застереження щодо продуктів, придбаних у торговельного партнера (включно з фізичними або онлайн-магазинами, як-от Apple App Store). Щоб подати запит на повернення коштів за підписку та/або Рішення, придбане у фізичному магазині (торговій точці), магазині додатків iTunes або в будь-якого іншого торговельного посередника (не зазначеного вище), а не безпосередньо в нас, зв’яжіться з торговельним посередником, щоб отримати його політику скасування та повернення коштів та подати запит щодо повернення коштів. Ми не повертаємо кошти за ці покупки.

Застереження щодо апаратного обладнання. Якщо ви придбали апаратне обладнання (як-от концентратор Avast Omni), ви маєте повернути його перш ніж розпочнете процес повернення коштів. Просимо звернутися до нашої команди підтримки, щоб отримати пояснення та допомогу щодо процесу повернення апаратного обладнання. Ви можете скасувати попереднє замовлення апаратного обладнання в будь-який момент до його відправлення вам.

Обмеження щодо повернення коштів торговельним посередникам, дистриб’юторам і партнерам із продажів. Якщо ви придбали підписку та/або Рішення для перепродажу третій особі, ви маєте право повернути кошти лише в тому випадку, якщо це передбачено вашою Угодою про торговельне посередництво, Угодою про дистрибуцію, Угодою з партнером із продажів або іншою угодою з нами. Будь ласка, перегляньте угоду з нами, перш ніж подавати запит на скасування та повернення коштів.

Інші обмеження. Ми не передбачаємо скасування та повернення коштів у таких випадках:

  • якщо ви придбали Рішення більше ніж за 30 днів до дати, коли ви подали запит на скасування та повернення коштів;
  • якщо ви придбали CD, DVD або інший фізичний носій, на якому ми надаємо копію Рішення, крім випадків, коли фізичний носій має дефекти;
  • якщо до дати, коли ви подали запит на скасування підписки та повернення коштів, ми надали вам послуги в повному обсязі;
  • якщо ви придбали Рішення протягом 6 місяців після скасування та повернення коштів за попередню покупку того самого Рішення;
  • якщо йдеться про Рішення, щодо якого ви порушили нашу Політику прийнятного використання;
  • якщо йдеться про Рішення, щодо якого ви порушили нашу Ліцензійну угоду з кінцевим користувачем.
     

Розв’язання спорів (тільки для мешканців країн ЄС). Якщо ви є споживачем, який проживає в Європейському Союзі, і придбали підписку та/або Рішення в Інтернеті в одній із наших компаній, що розташовуються в Європейському Союзі, ви можете мати право розв’язувати будь-який спір із нами через онлайн-платформу для розв’язання спорів, засновану Європейською комісією («Платформа ODR»).  Платформа ODR призначена для прискореного розв’язання в позасудовому порядку спорів між споживачами й продавцями на території Європейського Союзу, які пов’язані з придбанням товарів і послуг в Інтернеті.  Перейти на Платформу ODR можна за цим посиланням: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  Зверніть увагу, що наша Ліцензійна угода з кінцевим користувачем передбачає, що ви спочатку повинні зв’язатися з нами та надати нам можливість розв’язати вашу проблему, перш ніж розпочинати процес розв’язання спору.

Тут ви можете переглянути інші версії Політики скасування підписки й повернення коштів (включно з архівними).